Opā! Ušakova tēla spodrināšanai iztērēti vismaz 8 miljoni eiro rīdzinieku naudas!

Rīgas mēra Nila Ušakova (S) popularitātes celšanai trīs gados ir iztērēti vismaz 8 miljoni eiro rīdzinieku naudas, par šiem līdzekļiem uzpērkot medijus, nodarbinot “Saskaņas” jaunatni, finansējot “štata piketētājus” un izvēršoties sociālajos tīklos, aplēsis pētnieciskās žurnālistikas centrs “Re:Baltica”, vēsta “La.lv”.

No minētās summas 4 miljoni eiro aizplūduši uz portālu “riga.lv”, 1,5 miljoni eiro tērēti Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļai, 1 miljons eiro nonākuši SIA “Mediaservice”, pa 0,7 miljoniem eiro – informācijas izvietošanai masu medijos un organizācijai “Ghetto games”…

Raksta turpinājums nākamajā lapā!

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment